01 червня 2007 @ 23:57
UMC-МТС: якість чи принципи  
Цілком ймовірно що цього місяця ми вже побачимо перші вивіски МТС над офісами колишнього UMC. Свого часу по українськомовному LJ пройшла хвиля протестів проти ребрендингу. Почав її відомий журналіст та продюсер Володимир Ар’єв, який сказав що за жодних обставин не продовжить користування яєчними Мобільними ТелеСистемами і перейде на Київстар (хоч кучмівський, але наш, рідненький). Його багато хто підтримав на словах, але серед моїх знайомих ще ніхто не змінив 050 на 067.

Тоді я мовчав, але зараз маю гарний привід для висловлення власної позиції.
[info]karmayeshe написав, що Київстар з сьогоднішнього числа припинив обслуговування прямих номерів1. На сайті повідомлення про це відсутнє, попередження про такий крок теж не було. Натомість UMC (чи-то МТС) продовжує її надавати (сподіваюся, вони протримаються до вересня, коли ця послуга остаточно піде у небуття).
Також [info]karmayeshe каже, що з’єднання з оператором доводиться чекати по 10 хвилин. В UMC ж кілька місяців тому стартувала програма VIP-обслуговування. Учасники цієї програми мають вищий пріоритет при дзвінках у центр обслуговування абонентів (написано, що до того ж з учасниками спілкуються досвідченіші оператори). Завдяки цьому я не маю жодних проблем при дзвінках до ЦОА, з’єднання займає кілька секунд.
На минулих вихідних я рибалив за 70 км від Дніпропетровська. Мій UMC давав 7 паличок, Київстар сусіда взагалі був відсутній.
1 — 5 червня стало відомо, що Київстар продовжить надавати прямий номер своїм абонентам принаймні до вересня, коли вступить у силу розпорядження НКРЗ. Але в компанії повідомляють що і після того зможуть надавати прямі номери, але на нових умовах.

Підсумок. Мені неприємно, що Український мобільний зв’язок перетворюється на "Московскую тупую связь", мене дратує це жахливе яйце, але головним для мене є тарифи, якість зв’язку та обслуговування. По всіх параметрах Київстар програє. І поки така ситуація зберігатиметься, доти я користуватимуся UMC-МТС-ХХХ.

P.S. Пост проплачено.
 
 
Зараз грає: Erran Baron Cohen - O Kazakhstan
 
 
( Прокоментувати )
Scalpel[info]dr_scalpel on 2007-06-01 21:09 (UTC)

UMC теж грішить.
Єдине, що мене в них тримає - це мій номер.
Якщо приймуть закон про міграцію абонентів - я зразу ж ним скористаюся.
Олександр Рябцев : публічні думки[info]alexrb_aka_ral on 2007-06-02 01:04 (UTC)

чекаю того ж :)
Vіtаlіy[info]vitaliy_ua on 2007-06-03 08:47 (UTC)

А що це за закон такий? )

//ситуація схожа, теж тримає номер якому 4 роки...
Denys Davydov[info]didaio on 2007-06-03 10:30 (UTC)

Про телекомунікації
Вже прийняли відповідні зміни у першому читанні.
Сергей Смирнов[info]smirnoffs on 2007-06-01 21:09 (UTC)

Ви дуже небагато знаєте про мобільний зв'язок. Зараз UMC програє по якістю, мабуть, всім операторам мобильного зв'язку. Одак у Дніпропетровську технічна команда UMC дійсно висока, що не можна сказаті ні про Київ, ні про Донецьк, ні про Львів.
Denys Davydov[info]didaio on 2007-06-01 22:05 (UTC)

Я дійсно знаю не багато про мобільний зв’язок, оскільки це не є моєю професією чи хобі. Свої оцінки я роблю виключно за власними спостереженнями, на основі власного досвіду.
Так, наприклад, не VIP-клієнт УМС може стикатися ще з більшими проблемами, ніж на Київстарі. Зв’язок у селі Хацапетівка може бути ще гірший. Але я користуюся послугами УМС тут і зараз, у тих умовах, які є. І констатую ту якість, яка є.

Протягом кількох років у мене в кімнаті не було нормального зв’язку. По всій квартирі все Ок, а у моїй кімнаті суцільні «дірки». Також, зрозуміло, майже не було еджу. Але зараз тьфу-тьфу-тьфу.

І цікаво, яким же це ВСІМ операторам програє УМС за якістю?
У Білайна, Лайфу якість зв’язку (кількість БС на одного користувача) та покриття гірші за УМС. Залишається один оператор — Київстар.
І я згодний, що в середньому якість зв’язку на Київстар краща за УМС. Але це не стосується місцевості, в якій я найчастіше перебуваю.
Baby Doll[info]mishania on 2007-06-02 10:54 (UTC)

кивстаровская поддержка на диджусе меня всегда удовлетворяла и по 10 минут никогда не ждал, даже в моменты, когда они запускают новые услуги.

про юмс ничего не могу сказать, никогда не пользовался

у лайфа вообще жопа, по сих пор не могу догнать как соединиться с оператором :)
ledilid[info]ledilid on 2007-06-01 21:31 (UTC)

не згоден
скажімо, у полтавській області, навіть у туристичній диканьці, ЮМЗ бере дуже слабо, часто пропадає, а Киїстар тягне
і подібне - не лише там
Denys Davydov[info]didaio on 2007-06-01 22:07 (UTC)

не згодні з чим?
Вам сказати скільки я плачу на ЮМС і скільки б платив на Київстарі?
Показати рівень сигналу УМС і Київстару в центрі Дніпропетровська та на одному з житлових масивів?
Порівняти тривалість очікування з’єднання з оператором ЦОА?
Сфайрат[info]sfajrat on 2007-06-01 22:08 (UTC)

щодо покритття - тут скільки людей та міст - стільки і думок про якість зв*язку;)
mik1[info]mik1 on 2007-06-01 21:32 (UTC)

Еще UMC - единственный оператор на Украине у которого оперативно и устойчиво работает работа SMS и шлюз eMail<->SMS, что для меня, как рабочий инструмент более чем важно! Так что, при всем богатстве выбора ...
Сфайрат[info]sfajrat on 2007-06-01 22:06 (UTC)

плюс один.
теж зовсім не подобаються червоні яйця, але умс, як на мене, більше дає переваг.
Доречі, київстаром частково володіє Альфа-груп, отож говорити про київстар, як "рідного оператора" не коректно;)
Scalpel[info]dr_scalpel on 2007-06-01 22:10 (UTC)

Щодо того хто чим володіє.
UMC є власністю МТС, а МТС є власністю Deuthsche Telecom... Тобто якби не дебільне лого, я б не сумнівався стосовно продовження користування послугами цього бренду.
Denys Davydov[info]didaio on 2007-06-01 22:45 (UTC)

Вау-вау-вау!
Вам слова АФК «Система» щось говорять?
Scalpel[info]dr_scalpel on 2007-06-02 00:32 (UTC)

В мене що, застаріла інформація? :(
Scalpel[info]dr_scalpel on 2007-06-02 00:33 (UTC)

П.С. АФК - away from keyboard? :-D
Baby Doll[info]mishania on 2007-06-02 10:51 (UTC)

:D
Хутко зник: Бобер[info]andriy69 on 2007-06-01 22:14 (UTC)

Я на протязі року носив два телефона, з карточками UMC та Київстар . Якість Київстара мене цілком задовольняла , в той же час UMC часто-густо не з'єднувало мене з першого разу. Покриття в різних місцевостях різне у цих операторів . Бувало , що мав зв'зок тільки через Київстар , бувало й навпаки. Але все ж частіше виникали проблеми з UMC.Саме проблеми , тобто коли було покриття, але якість незадовільна.
З повідомленнями не мав прорблем в жодного з операторів, окрім новорічних ночей, коли частина відправленних SMSок зникала.
З інтернетом у Київстара проблеми периодично виникають , але мені він не потрібний, тому для мене це не важливо.
Denys Davydov[info]didaio on 2007-06-01 22:42 (UTC)

До речі, про Новий рік.
Цього нового року не було ЖОДНИХ проблем зі зв’язком (як для СМС, що надсилалися на УМС) так і з дзвінками. Це вперше за весь час! Був у шоці!
Віктор Загреба[info]viktoza on 2007-06-01 22:30 (UTC)

о, мені цікаво порівняти.
скільки ти платиш на МТС?
скільки років вже контракту? які знижки за програмою лояльності? який кредит? скільки мб пакетного ГПРС?

п.с. пост дійсно проплачено, чи це жарт?
Denys Davydov[info]didaio on 2007-06-01 22:40 (UTC)

На УМС ;)
700 грн./місяць (два телефони).
Контракту 6,5 років.
Програму лояльності знаю лише одну — UMC Бонус, але вона накопичувальна і знижок не надає. На одному номері за рахунок неї користуються безкоштовними додатковими хвилинами.
Про кредит не зрозумів.
ҐПРС — 0 коп.

п.с. без коментарів.
Олександр Рябцев : публічні думки[info]alexrb_aka_ral on 2007-06-02 01:05 (UTC)

ти економний :)
а от з приводу пс хотів би поспілкуватися приватним чином, друже. професійний інтерес так би мовити ;)
ledilid[info]ledilid on 2007-06-02 06:39 (UTC)

гм
У нас теж два телефони, і контракт приблизно такий самий давній, і говоримо ми багато.
А от платимо за двох гривень 200-300 (якщо без міжнародного роумінгу)
не вважаю при цьому, що це дуже дешево і в Київстара було б дорожче.
А от те, що навіть у Києві дірок у ЮМЗ більше, ніж у Киїстара, - це факт.
А Київ - це таки показник.
[info]_03 on 2007-06-02 07:09 (UTC)

скажи, з ким контактував)))
за помірну плату такий самий пост міг би забабахати і в себе))).
viter_z_bayraku[info]viter_z_bayraku on 2007-06-02 07:22 (UTC)

У мене на Льва Толстого корпоративний УМЗ працює як повна срака.. не можна поговорити по телефону.. Якісь покриття жахлива.. МОжна хоч якось перекинутися слівцем коли підійдеш до вікна.. з Київстар все ок!
karma police: чорний квадрат[info]karmayeshe on 2007-06-08 15:04 (UTC)

до вересня вони тримають прямі номери - але потрібно буде щось перезаключити - ні по тарифам, ні по умовам нічого не можуть сказати. ніби номер можна буде зберегти

коммент проплачено
Denys Davydov[info]didaio on 2007-06-08 17:55 (UTC)

ну добре, що все добре закінчується.
про збереження номеру читав. будемо побачимо ;)
( Прокоментувати )