August 6th, 2007

Туга, Блакитні, Страх

Як "Главред" за своїх стояв

Технологи НУНС нарешті почали реагувати на звинувачення лідера блоку в корупції. В сьогоднішній передовиці "Незалежної аналітичної агенції" "Главред"" (належить Олександру Третьякову) "Мобильные связи Луценко. Эпилог", ніби-то даються відповіді на всі питання про зв’язок між родиною Луценків, МВС та компанією "Українські новітні телекомунікації".

У статті використані поширені засоби контр-пропаганди. Тут й інтерв’ю з директором компанії, не пов’язаного з Луценками, і кількість МВСних контрактів з боргами, й розпачливе інтерв’ю з самою Іриною Луценко. А довершує картину 4 "риторичних" питання, з яких виходить, що скандал навколо Луценка з’явився не просто так, а був вигідний комусь з його оточення, щоб позбавити місць у прохідній частині списку.

Я не можу заперечувати чи стверджувати правдивість цієї статті, але її замовницький характер видно неозброєним оком.

З одного боку добре, що кадри НУНС здогадалися перейти в технологічну площину, а не сипати звинуваченнями на адресу журналіста УП, а з іншого — занадто активно використовуються видання холдингу "Главред-Медіа" в передвиборчих цілях власника. Наприклад, в редакційних матеріалах журналу "Главред" "Кожному Віктору — своя Юля" та "Кожній Юлі — свій Віктор" вже 5 номерів поспіль суворо критикуються виключно Юлія Тимошенко та Віктор Янукович, а дії "Нашої України" та Віктора Ющенка просто не згадуються.

Ця загрозлива тенденція з наступу на "єдиний здобуток Майдану — вільні ЗМІ" може торкнутися й інформаційної агенції УНІАН, яку планується об’єднати з "Главред-Медіа" та "Газетою по-київські" в єдиний медіа-холдинг.
Стьоб, Лечу

Блоґами українська політика повниться

Дмитро Корчинський приєднався до великої когорти українських політиків, що почали вести блоґи, завівши собі гламурненький бложичєк d_korchinskiy. Перше повідомлення про це з’явилося в напівживому журналі ukrainians :)