Di Daio (didaio) wrote,
Di Daio
didaio

Мій досвід Google AdWords

Хто ще не знає, то я повідомляю: з 25 листопада по 2 грудня спільнота ua_polityka піарилася у контекстній рекламі Google — Googe AdWords.

Мета реклами: поширити впізнавання спільноти серед україномовного населення, збільшити кількість учасників спільноти, отримати досвід роботи з сервісом Ґуґл ЕдВордс.

За весь час використовувалося 15 ключових слів та словосполучень, за якими з'являлося 2 текстових об'яви. Всі слова були написані українською мовою, текст об'яв також був українським, об'яви відображалися для мешканців України, які користувалися різномовними версіями Ґуґлу.
Разом їх було показано 4901 разів. Переходів зроблено — 50. Середня вартість натискання склала $0,05, вартість всієї кампанії — $2,49. Реєстрація у сервісі коштує 5 доларів і не включає в себе кредит на саму рекламу.

Головна перевага системи Google AdWords — це можливість проводити власну рекламну кампанію без спеціальних знань. Також серед переваг можливість миттєво змінювати ключові слова, а також гарний механізм підбору ключових слів.
Наприклад, коли Микола Мельниченко повідомив про свій візит до Києва, то його прізвище одразу було додано в список. Теж саме відбулося і після смерті Сенчука. Це призвело до того, що люди, які шукали подробиці про загибель чи приїзд чи просто інформацію про одну з цих двох персон, бачили назву спільноти та могли перейти безпосередньо до неї.
Крім прізвищ Мельниченка та Сенчука серед ключових слів були прізвища інших відомих політиків України, фрази про ЖЖ, політику та вибори.
Об'яв-конкурентів на ключові слова, що використовувалися, не було, а тому за кожним ключовим словом сплачувалася мінімальна вартість, а об'яви з'являлися на перших (і єдиних) позиціях. Найдорожчим словом було "Україна" ($0,3 - 240 показів - 0 переходів), "Живий Журнал" ($0,2 - 6 показів - 0 переходів). Найпопулярнішими виявилися "Ющенко" та "майдан" (CTR 1,5%, 1.0% відповідно). Крім того, слово "майдан" було показано частіше за інших (922 рази).

Вважаю, що однієї з поставлених задач кампанія досягла, адже про результати за пошуком прізвища "Ахметов" було написано в спільноті adv_ua. Сенс повідомлення був у тому, що в Ґуґлі почали піаритися українські спільноти. Крім того, $2,50 за 5000 показів своєї реклами в найпопулярнішій пошуковій системі, на мій погляд, це зовсім небагато. Враховуючи свій власний досвід користування Ґуґлем, можу сказати, що при пошуку звертаєш увагу на контекстну рекламу. Тобто, можна робити висновки, що назва стала більш-менш пізнаваною.

Однак, не дивлячись на стандартний відгук (1%) кількість реальних нових членів спільноти істотно не збільшилася. Можна сказати, що вдалося залучити до 5 нових учасників, що є дуже низьким показником відносно повідомлень про спільноту в інших журналах.

Висновок: якщо треба залучити людей на сайт без мети їх подальшої реєстрації на ньому, якщо треба збільшити пізнаваність бренду при відносно невеликому бюджеті рекламної кампанії і за відсутності спеціальних знань, Google AdWords — це те, що треба.

P.S. Яндекс.Дірект до тестувань залучити не вдалося, адже там проблеми з кодом сторінок для створення об'яви.
P.P.S. Гроші за рекламну кампанію і реєстрацію у Ґуґл ЕдВордс й досі не зняті з рахунку. ;)
Tags: google, веб, враження, цікаве
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 10 comments