Цими днями на світового лідера інтернет-пошуку звалилося дві непростих проблеми. Спочатку американський департамент юстиції зажадав від Google доступу до статистики пошукових запитів. Отримавши відмову американський департамент звернувся з позовом до IT-гіганта. Після чого акції Google впали нижче $400, що знизило капіталізацію компанії на $20 млрд.
На цьому випробування для компанії не закінчилися. Вчора стало відомо, що Google досяг домовленостей з китайським урядом про впровадження цензури на результати пошуку для китайських користувачів Google. В результаті багато клієнтів Google AdSense, на знак протесту проти цензури, зняли зі своїх сайтів текстові рекламні блоки Google AdSense. А представники Google з'явилися у вечірньому ефірі каналу CNN з поясненнями своєї поведінки.
І якщо перша ситуація лише позитивно відобразилися на ставленні користувачів до Google, то остання може серйозно вдарити по іміджу компанії.
Зрозумілим залишається одне: як і пророкували експерти, збільшення Google призводить до погіршення ставлення користувачів.
P.S. А вже сьогодні компанія "Yahoo" відмовилися від боротьби з Google за звання пошукового сервісу №1 у світі, де-факто визнавши Google лідером світового пошуку.