Di Daio (didaio) wrote,
Di Daio
didaio

Дніпропетровськ краще Києва, або тиждень без реклами

Сьогодні вперше за тиждень проїхався вулицями міста. За цей час кількість політичної реклами збільшилася разів у 3-4.
Загальнонаціональні "лідери" політичних блоків відзначаються біґ-мордами (Кличко та Супрун), "Наша Україна" й досі експлуатує тему майдану, а маргінали використовують не тільки фотографію Хрущова на своїх біґ-бордах, а ще й ключові будовлі міської влади, як, наприклад, "Партія соціального захисту" для чогось розмістила Хрущова поруч з будівлею міськвиконкома. На їх біґ-бордах написано "Є така партія", а я б ще написав "Є така влада" або "Є такий дім". Можна піти й далі: "Білій владі — білий дім", - але це мабуть краще Деві Марії Хрістос підійде.

Здивувало, що "Партія рингтонів" істотно зменшила кількість своїх біґ-бордів. Я побачив лише 4 за весь час поїздки з правого берегу Дніпра на лівий. Це приблизно в 3 рази менше, ніж біг-бордів НУ, і рази в 4 менше, ніж реклами "Пори-ПРП". А ще вони стали підписувати свої біг-борди, мабуть, щоб не переплутати з іншими. "Лідер — Віктор Янукович" стверджує кожний перший біґ-борд "Партії рингтонів".

Кандидати в мери Дніпропетровська теж без діла не сидять, і обклеюють міські стовпи та паркани своєю агітпродукцією. Наприклад, Олександр Жуков стверджує "Днєпропєтровск лучше Кієва". Мабуть перші дві переваги Дніпропетровська над Києвом за думкою пана Олександра — це більша кількість його реклами, ніж реклами "Європейської столиці" в Києві, а також можливість агітуватися російською мовою. Те, що ліхтарі, на яких висить його реклама, не горять, на відміну від київських, Жукова здається не хвилює.
Tags: міркування, політика, спостереження
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 9 comments