Кампанія "Без наркотиків краще", яку організатори представили як соціальну, переслідувала лише одну ціль: звернути увагу міської влади на ефективність соціальної реклами, тобто — залучення бюджетних коштів.
Ще місяць назад це твердження було лише припущенням. Але з кожним інтерв’ю організаторів воно тільки набирало вагу. І ось сьогодні воно остаточно підтвердилося — організатори оголосили про дострокове припинення кампанії. Вони пояснюють це тим, що не врахували всіх наслідків. А насправді кампанія просто виконала своє завдання — організатори (Асоціація зовнішньої реклами України) відпіарили себе, навіщо ж займати рекламні площі?
Найжахливіше у всьому цьому — це не граматичні та орфографічні помилки, це не бездарне технічне виконання і не можливе ушкодження психіки слабких громадян. Найжахливіше — це прикриття комерційних інтересів псевдо-соціальними проектами. На жаль, таких проектів в Україні стає все більше. "Громадська" ініціатива "DaviTarif", а, насправді, піар-проект UMC — ягода з того ж поля.
Такі проекти несуть дуже велику загрозу для становлення громадянського суспільства, адже знижують довіру громадян до громадських дій. Тому проведення круглого столу "Штучні громадянські ініціативи та їхні наслідки для суспільства", який цими годинами проходить у Києві, що називається дуже на часі. Бо (я знову повторю вже заяложену фразу, яка тим не менш не втрачає свої актуальності) тільки разом, об’єднавшись, ми зможемо побудувати заможну країну. Не зволікаймо!