Di Daio (didaio) wrote,
Di Daio
didaio

Блоґи як маркетинговий інструмент

13 жовтня у спільноті LiveJournal з’явилося посилання на рукопис нового роману Віктора Пєлєвіна "Empire V". Сьогодні це одна з найпопулярніших тем у російській блоґосфері, а пройшло лише 4 дні.
До сьогоднішнього дня головні дебати точилися навколо автентичності рукопису та історії його появи в мережі. Сьогодні видавництво "Эксмо" розповсюдило прес-реліз, в якому заявляє, що рукопис був дійсно вкрадений, а оригінал буде істотно від нього відрізнятися.
Утім, є всі підстави стверджувати, що це було навмисне вкидання. Кількість аудиторії, що прочитає рукопис зовсім мала, відносно потенційних "офлайнових" читачів. А ось інформаційна хвиля, спричинена появою рукопису, набрала надзвичайних розмірів. Саме ця хвиля істотно збільшить чисельність тих самих потенційних "офлайнових" читачів. Також, саме сьогодні в найбільшій російській інтернет-крамниці "Ozon" з’явилася можливість попереднього замовлення нового роману.

Блоґи, як маркетинговий інструмент, використовують і українські видавництва. Точніше, одне видавництво — "Буква і Цифра". БіЦ друкує самі блоґи та використовує їх при розкрутці видань. Щоправда, доля надрукованих блоґів доволі сумна. 2 з 3 проектів (bratan та vsi_nashi) успішно згасли.

P.S. Враження про новий роман Пєлєвіна розмиті. З одного боку це цікава, прикольна, сучасна проза у звичному дусі Пєлєвіна, а з і ншого — попса-попсою.
Tags: Росія, Україна, блоґосфера, книжки, спостереження, цікаве
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 1 comment