Причин такого рішення можна знайти багато, але головний висновок — політика Google виявилася менш вдалою, ніж політика конкурента. Головна відмінність між двома сервісами полягала в грошах: Google брав гроші за отримання відповідей і платив тим, хто відповідав, тоді як в Yahoo Answers все базується на безоплатній основі.
З цього приводу один з авторитетних блоґґерів, що освічують події навколо Google, написав дуже гарні слова:
« | Проблема полягає у тому, що люди не бажають сплачувати якимсь експертам за докладну відповідь, їм потрібна простав відповідь людини з вулиці. У людей нема часу на читання книг, газет з великою кількістю сторінок та довгих статей, але вони у захваті від перегляду реаліті-шоу. Вам більше подобається слухати таких же темних людей, як і ви. | » |