Di Daio (didaio) wrote,
Di Daio
didaio

Про МТС

Останні дні зі всіх щілин тільки і чути про те, як стане круто абонентам колишнього UMC теперішнього МТС. І тарифи супер-вигідні з’являться, й якість зв’язку покращиться, рівень обслуговування відповідатиме міжнародним стандартам, нові сервіси, послуги, бла-бла-бла, усіх переваг і не перелічите. При цьому не забувають додати, що тепер UMC-МТС робить наголос не на кількість абонентів, а на якість і, відповідно, доход з одного абонента. Тільки не пояснюють червоно-білі москалики, що UMC давно відсмоктало в Київстара за кількістю абонентів і вже не наздожене, навіть якщо знову почне галасувати про "ми боремося за перше місце по кількості абонентів".

Але все це прелюдія. Головне, що сьогодні я вперше за кілька років завітав до фірмового салону UMC-МТС. Нещодавно у ньому зробили ремонт, то ж виконаний він у нових корпоративних кольорах. Побачивши червоні шкіряні крісла, надихнувшись голосними заявами піарників я приготувався до знайомства з міжнародними стандартами обслуговування. Утім, виявилося, що з 6 експертів працюють лише 3, до яких вистроїлася немаленька черга. Але думка про міжнародні стандарти якості ще лунала в голові, тому я згадав про VIP-обслуговування, яке включає "ексклюзивне обслуговування безпосередньо керівником, або найдосвідченішим співробітником".

Мені ще ніколи в житті не доводилося отримувати ексклюзивне обслуговування за міжнародними стандартами, тому щоб не вскочити у халепу я вирішив проконсультуватися про свої подальші кроки в кол-центрі. Пояснити мету свого дзвінка виявилося не так просто, але після кількох хвилин розмови мене попросили зачекати, а потім повідомили, що спілкування з експертом UMC-МТС можливе лише за попередньою заявкою, і якщо таку заявку оформити негайно, то поспілкуватися вдасться через годину. Не інакше керівнику треба було підготуватися, щоб захистити честь міжнародних стандартів.

Вилаявшись про себе, згадавши яйце, Газпром та Путіна я залишив приміщення найбільшого в Східній Європі мобільного оператора, який безустанно хизується якістю своїх послуг.
Tags: Росія, Україна, враження, дибр, цікаве
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 10 comments