Але все це прелюдія. Головне, що сьогодні я вперше за кілька років завітав до фірмового салону UMC-МТС. Нещодавно у ньому зробили ремонт, то ж виконаний він у нових корпоративних кольорах. Побачивши червоні шкіряні крісла, надихнувшись голосними заявами піарників я приготувався до знайомства з міжнародними стандартами обслуговування. Утім, виявилося, що з 6 експертів працюють лише 3, до яких вистроїлася немаленька черга. Але думка про міжнародні стандарти якості ще лунала в голові, тому я згадав про VIP-обслуговування, яке включає "ексклюзивне обслуговування безпосередньо керівником, або найдосвідченішим співробітником".
Мені ще ніколи в житті не доводилося отримувати ексклюзивне обслуговування за міжнародними стандартами, тому щоб не вскочити у халепу я вирішив проконсультуватися про свої подальші кроки в кол-центрі. Пояснити мету свого дзвінка виявилося не так просто, але після кількох хвилин розмови мене попросили зачекати, а потім повідомили, що спілкування з експертом UMC-МТС можливе лише за попередньою заявкою, і якщо таку заявку оформити негайно, то поспілкуватися вдасться через годину. Не інакше керівнику треба було підготуватися, щоб захистити честь міжнародних стандартів.
Вилаявшись про себе, згадавши яйце, Газпром та Путіна я залишив приміщення найбільшого в Східній Європі мобільного оператора, який безустанно хизується якістю своїх послуг.