Про десятки арсеніїв, невміле використання можливими Президентами України інтернету тощо пишуть чимало. А ось про те, що сотні інших "маркетологів" пруть у веб2.0, як раніше засмічували поштові скриньки, майже ніде не прочитаєш. Ці "рекламісти" жбурляють у недоглянуті спільноти довжелезні анонси своїх унікальних подій, текстів, будь-чого, зовсім не замислюючись про те, що ігноруючи правила етикету роблять своїм замовникам "ведмежу" послугу.
Ось вони, герої сьогодення:
"Остання барикада" в ua_mova та andrukhovych на 3 екрана величезним шрифтом розповідає які вони послідовні анархісти;
Олена Нагірна в ua_job та ua_ljpromo на практиці показує свої вміння креативного маркетингу.
Останню героїню, до речі, читає сам